Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała jesienno-zimową kampanię eobuwie.pl. Startująca kampania jest kontynuacją wdrożonej wiosną nowej, międzynarodowej platformy komunikacyjnej – Radość nie może czekać, której główna idea nawiązuje do ogromnego wyboru, różnorodności marek i stylów, ale i cen sklepu eobuwie.pl. Charakterystyczne biało-zielone pudełko niezmiennie pozostaje obietnicą przyjemności i radości jakiej dostarcza odpakowanie i przymierzenie wymarzonych butów, a taka radość nie może czekać.
Kampanię w postaci 15 i 8-sekundowych spotów można śledzić w największych stacjach TV w Polsce oraz w Bułgarii, Czechach, Grecji, Rumunii, na Węgrzech i Litwie. Kampania będzie także realizowana w social mediach. Zdjęcia do jesienno-zimowej akcji były realizowane w Amsterdamie.
Za koncepcję kreatywną i strategiczną platformy oraz za jej kontynuację w obecnym sezonie odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), która ponownie wygrała przetarg. Reżyserami spotu są Kuba Bujas i Krzysztof Kosz, autorem zdjęć Mikołaj Syguda, produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon. Po stronie klienta za kompleksowe działania odpowiada Marcin Zduńczyk, Dyrektor Marketingu eobuwie.pl i Katarzyna Bermes, Marketing Communication Manager eobuwie.pl. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mullenlowe.